poniedziałek, 29 października 2012

Wstęp

Mam 17 lat. Jestem typową nastolatką i tak jak każda dziewczyna mam swoje problemy.
Mieszkam w dużym domu z rodzicami i moim psem.
Chodzę do pobliskiej szkoły, do liceum. Moja przyjaciółka to Kat. Znam ja chyba od zawsze, ale ostatnio nasze relacje się ochłodziły. 
Dobrze się uczę chociaż chwilami bazuje na samych trójkach.
Moi rodzice pracują, w większości całymi dniami lub na zmiany.
Z lekka opiszę jak wyglądam: mam brązowo-czarne włosy, piwne oczy, wysportowaną sylwetkę i zdrowy styl życia.
Mój chłopak ma na imię Chris... Christopher. Jest wysoki, szczupły i przystojny. Ma krótkie brązowe włosy i zielone oczy. Wydaje się poważny i smutny, ale za to ma ujmujący uśmiech.
Poznałam go niedawno, bardzo niedawno... Na początku tego roku szkolnego, ale czuję, że przy nim mogę być sobą.
Moi rodzice hmm... Mama jest ładną, miłą, opiekuńczą i wyrozumiałą osobą. Pochłania ją praca, ale zawsze, gdy tego potrzebuje jest przy mnie i ma dla mnie czas. Z wyglądu ma cechy podobne do mnie np. kolor włosów i oczu, wzrostem również jesteśmy podobne. Tato jest tak samo opiekuńczy jak mama, dużo pracuje, ale ma czas dla mnie i mamy. Wygląd cechuje go, tak jak w większości przypadkach każdego mężczyznę, brązowe włosy i oczy, szczupły i wysoki.
Mój pies hmm... dostałam go, gdy miałam 15 lat, jest on rasy Cocker Spaniel'a, kolor maści podchodzi pod karmel, no może trochę ciemniejszy. Ma około 2 lat i pełno energii. 

2 komentarze:

  1. Witam cię serdecznie,milo naprawde poczytać ,dobrze że tak młoda dziewczyna ma takie zainteresowania

    OdpowiedzUsuń
  2. a co nie dochodzą komentarze?

    OdpowiedzUsuń